S.agárd

S.agárd

Születésnapomra /Tisztelgés egykori iskolám -JATE- névadója előtt/

2015. július 21. - Szokodi Ferenc

Hatvannégy éves lettem én
Az életem szimpla regény
Öröm
üröm

Amíg lehet toldozgatom
Mikor jön értem nem tudom
Patás
Kaszás

Nem voltam harsogó fajta
Az énem azt parancsolta
A csend
A rend

A bukszám sosem volt vastag
Nem voltam szegény se gazdag
Elő-
kelő

Lehetőségemhez mérten
Akin tudtam segítettem
Rokon
Fokon

Nem gyötört kétség rémálom
Ínség nem érte családom
Remény
E tény

Azt vallom a vád nem jogos
Hogy nem voltam elég okos
"Serény
Legény"

Senkire nem vagyok irígy
Amíg élek tovább is így
Teszek
Veszek                                      

A bejegyzés trackback címe:

https://sagard.blog.hu/api/trackback/id/tr767643976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása