S.agárd

S.agárd

Sportpárbaj

2019. szeptember 01. - Szokodi Ferenc

            Foci:

Kettő-egyre győztünk Harcon,

Mind a három gólt én rúgtam,

Harmadiknál hálóőrünk

-Szitok nélkül, elãmultan-,

Kòvé meredt a kapuban.

 

   Egy kislány a pálya szélén,

   -Akit játék közben lestem-

   Úgy elbűvölte az eszem,

   Hogy a saját csapatomnak

   Hatalmas bombagólt lőttem.

 

Az ellenfél kapitánya

Megszorította a kezem,

Én meg a tizenhatosnál,

-Amikor magamhoz tértem-

Elsüllyedtem szégyenemben.

 

            Sakk:

A harciak alig várták,

Hogy a sakktáblákhoz üljünk,

Mert ebben a versenyszámban,

-Mi sejtettük, ők meg tudták-

Sokkal jobbak voltak tőlünk.

 

A partnerem egykedvűen

Dőlt hátra a karosszéken...

Világossal énnyitottam,

-A bábut még le se tettem-

Nagy rössel indultellene.

 

A harmadik lépés után

Mosolyogva nézett reám;

-Vége pjtás-, mondta halkan,

Én meg égtem zavaromban,

Merthogy susztermattot kaptam.

A bejegyzés trackback címe:

https://sagard.blog.hu/api/trackback/id/tr1915035136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása