S.agárd

S.agárd

Ibolya-napi merengés

2019. szeptember 04. - Szokodi Ferenc

lbolya van máma, majd elfelejtettem,

Készült a számomra, mit már régen ettem;

Sütemény, diszítve csokoládés habbal,

Ki van cicomázva cukordarabokkal.

Az egész tányérral nekem készítették,

Hogy köszöntés után, mindet elém tegyék...

——————————————————-

Ébren álmodozom; jó így képzelődni....

De jó lenne egyszer hozzájuk elmenni!

Elmondanám neki, mennyire szeretem,

Hogy magas hőfokon, értedobog szívem...

——————————————————-

Mikor mellettem van, vágyakozva nézem,

Hogy lelkem kitárjam, ahhoz már nincs merszem.

Ha táncolok vele, akkor is hallgatok,

Olyan hőség fog el, majdnem elolvadok.

   Sajnos gyáva vagyok..., továbbra is álom,

   Hogy Ibolyám egyszer karjaimba zárom.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sagard.blog.hu/api/trackback/id/tr2215039322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása